|Welcome to my ordinary blog. Please drop your footstep in shoutmix. Don't forget to follow me up.|

Friday 30 September 2011

stanza cinta

assalamualaikum..

hey korang hari nehh aku hapdate nak bagitahu yang stanza cinta last episode this week so tak syok laa lepas nehh kan. aku suka Aaron Aziz berlakon memang best laa. dah laa smart kan pastu berganding dengan wanita yang memang aku tak nafikan memang cantik sape lagi kan kalau bukan Nur Fathia. tipu laa kalau korang tak tengok kan? cerita dea memang layan gila and yang terbaikk dea bwt aku melelehkan air mata mehh. hehee.. so pada peminat cerita Stanza Cinta saksikan taw episode last cerita nehh.


bytheway nak promo sikit nehh. korang jangan lupa saksi kan cerita cerita terbaikk yang disiarkan di TV3 taw. everyday cerita memang seronok start dari pukul 7 sampai 11 tak salah aku laa. tapi yang aku pasti dah lama kott tv3 tak keluarkan cerita menarik macam nehh. *memang taktaw laa kan kalau asyik layan korea kat astro.. hahaha :) seriously akhir2 nehh memang banyak cerita menarik seperti Akasia : Soffiya , Lestary : Cinta Elysa and Samarinda : Jiwa dan Lara.. memang terbaik sehhh ! tengok taw :)

bai bai..



thankyou for reading :)

No comments: