|Welcome to my ordinary blog. Please drop your footstep in shoutmix. Don't forget to follow me up.|

Sunday 9 October 2011

busy gila this week..grrrr !!

assalamualaikum..

hey guys? ape cite korang? sehad? sorry laa sebab nak dekat one weeks juga laa aku tak hapdate. bytheway sebelum aku lupa thanks korang yang follow aku. aku hargai sangat. aku dah follow korang balik taw. this week aku busy sikit laa sebab kucing aku Si Oren nehh sakit. dedek jea dea nehh nak sakit. addoii ! hehee. hari selasa ritu bawa nenek pergi terapi dekat spital pastu hari rabu ttiba jea kucing aku tabole nak bangun pastu telur dea berdarah. aku pun ape lagi risau laa kan. tapi time tuh dah malam. so klinik haiwan mesti laa dah tutup kan. so aku pun tunggu laa esok hari. sementara tunggu hari esok tiba aku pun berjaga laa kan jaga dea, lap darah dea.


 esok tuh aku bawak dea pergi hospital haiwan kerajaan dekat juga laa dengan area ruma aku. kucing sakit macam manusia sakit kau ! nak tunggu number giliran aku sampai memang berjanggut laa kan. nasib baik laa ade biyy aku temankan so takde laa boring and letih sangat. *kalau aku sorang memang mati laa kan. hekhekhek.. sampai jea number giliran aku masuk laa nak check kucing aku tuh. check punya check tetiba doktor cakap kat aku yang kucing aku tuh tabole kencing sebab tuh berdarah. aku pun tanya ape punca jadi macam tuh? dea cakap sebab dea suka merayau pastu makan makanan kat tapi jalan. one more thing sebab dea makan whiskes. act, whiskes tuh tak elok sebab tuh jadi macam tuh..

lepas jea check tunggu giliran ambik ubat dea pula. semua ubat dea termasuk makanan khas dea and scarf dea rm222.00 termasuk laa dengan operation ntok salur kencing dea. fuhh, aku memang tak fikir pasal bayaran or whateva. aku terus balik. rehat..  nasib baik dea kena bius so tak berjaga laa sampai malam. biyy aku pun letih + pening juga laa kan sebab tidur lambat bangun awal. ehehehee... kesian kau sayang. aku suruh laa dea tidur dulu and makan baru laa balik kan. tapi dea taknak tidur. dea nak hadap lappy. bwt ape taktaw laa kan. aku tak fikir ape pun sebab dalam otak aku just nak tidur jea.

esoknya pun pergi lagi dengan my biyy semestinya. hehee :) ntok masuk air biar dea selera makan sikit. masuk air pun kena charge rm15.00. nasib baik laa aku sayang kau kucing. lagipun kucing kan kesayangan nabi so tak payah laa nak berkira snagat.. act, esok aku kena bangun pagi laa sebab esok kena pergi bawak dea jumpa doktor ntok check kesihatan dea and bukak jahitan dea. so gtg now sebab takut bangun telat esok. kalau dah telat mesti laa nak tunggu ntok jumpa doktor berkurun kan sebab kena ikut giliran. nampaknya my biyy kena teman lagi laa kan. *sorry menyusahkan awak saayangg..

itulah sebab kenapa aku tak hapdate one weeks. hehehee :)

bai bai..





thankyou for reading :)

No comments: