|Welcome to my ordinary blog. Please drop your footstep in shoutmix. Don't forget to follow me up.|

Wednesday 28 September 2011

bb saya jatuh gedebappp !! :'(

assalamualaikum..


dah 4days tak hapdate tapi aku takesa laa kan sebab sometimes bagus juga sebab takde topik nak dibualkan. taknak mukadimah terlalu panjang sebab so bored kan nak baca. straight to the point laa yea. act blackberry 9000 aku jatuh semalam time jumpa biyy aku laa. korang nak taw dea jatuh macam mana? hahaa, macam hindustan berguling atas rumput tuh. gehgeh :)


aku taktaw macam mana bole jatuh tapi yang penting sedihh kau. yelaa, punya laa sayang aku dekat dea sampai biyy aku nak pakai ntok 1weeks pun aku tak kasi tahuk ! yang aku tahu dea jatuh gedebap gedebup laa bunyi nya pastu terus berderai.. dah nangis nehh sebab takut tak bole on langsung. yelaa, haritu pergi kedai dea cakap bb nehh sensitive sikit sehh. nak cabut battery pun kena tunggu dea btol2 off laa kan !


pastu biyy aku pun kutip laa kat bawah kan. punya laa dea sayang dekat aku. thanksss biyy ;) naseb baik laa bole pakai. still bole on lagi and takde ape2 rosak. tapi korang nak taw tak ape yang aku rasa kelakar sikit? memang laa still bole pakai and on kan tapi balik tuh aku pergi laa 7eleven nak topupkan. dah masuk topup tuhh check punya check kedit biol mehh ! topup rm5 kan pastu check tinggal rm4. gila laa kau fhone ! hahaa :) pape pun aku tetap sayang kau tahuk. bia laa rosak pun aku still sayang kau.


bytheway, asal fhone aku white, tukar pink. tapi sebab jatuh nampak buruk kan so biyy aku cakap nanti dea dapat gaji dea tukarkan cover fhone nehh warna white balik. wahh, comelnya. hehehehe :) okay laa. tuh jea nak story setakat nehh ntok lengkapkan hari menghapdate.


bai bai..



thankyou for reading :)

No comments: