|Welcome to my ordinary blog. Please drop your footstep in shoutmix. Don't forget to follow me up.|

Wednesday 17 August 2011

3days to go ! i'll wait for it. ngee :)

assalamualaikum..
dah half of months kita puasa kan so korang dah berapa hari tinggal? hekhek. jom share share nak? taknak pergi mampos laa. hahaa :)

okay laa dah tiga hari kott aku tak hapdate. mana aku taw? dah kau tengok laa last blog aku. kan tertera Sunday, 14 August 2011. ape laa bangang sangat hampa nehh semua. hahaa. *dah start merepek ! stop it. ngee :) btw, aku memang rindu gila kat mybaby blogger satu nehh. satu hari tak hapdate pusing sehh ! disebabkan terlalu penat and sick for a few days terpaksa laa tahan gian menaip kan. haa, ambik kau ! hehee. okay biar aku story mory tentang title yang kat atas tuh. 3days to go? what means? 3hari jumaat nak mati kea ape? hehee. 3days to go? the special date that i wait for a long days is my first annivesary with my love, Muhd Thaqib Ramlan.

lagi 3hari jea lagi aku dengan dea genap setahun bersama. rasa macam sekejap jea mehh. kitorang start mengatal 20/08/2010. cantik kan tarikh tuh? tak cantik ade aku kesah. sikit pun tak. hakhakhak *nak cari gaduh. boleh? :) sebenarnya ntok pengetahuan korang, ktorang pernah couple and bergurau senda since form2 lagi tapi dsebabkan terlalu muda ntok kenal erti cinta and perasaan aku minta break. pastu sejak tuh ktorang just berkawan and kutuk each other. comel jea time tuh ! asal jumpa mesti nak gaduh kan? tapi akhirnya ktorang together gether until now. ktorang start couple balik sebab time tuh aku perna rapat dengan sorang membe dea so dengan baik hatinya dea tolong aku. so dari situ laa ktorang jadi macam dulu. sweetkan? ohhh my lovely bunny, sayang awak sangat laa :)

attention ! : biyy lagi 3hari jea lagi kan kita nak setahun? biyy macam mana teruja tak? hekhek, gurau jelaa sayangg. ape plan biyy for this saturday? hang out, watch movie or jalan-jalan cari makan? haa, kalau orang pilih makan laa sebab dah lama tak makan steak so rasa macam mengidam pula. ngee :) boleh kan sayangg? kalau boleh mehh kiss sikit. hahaa, just kidding !

okay laa, fyi aku nehh baru jea bangun tidur sat sat. pukul 12 o'clock aku bangun tengok cerita korea. habis jea tadi terus hapdate blog. dah ade mase nehh kan so gunakan sebaik mungkin. *berfalsafah kau ! hehee. rasanya lepas nehh nak mandi laa, badan pun dah naik masham. lagipun jup lagi nak jumpa biyy saya nak tukar fhone :) nak siap siap.

gtg now !
k bai..



thankyou for reading :)

No comments: