|Welcome to my ordinary blog. Please drop your footstep in shoutmix. Don't forget to follow me up.|

Sunday 14 August 2011

missyou sampai demam tahuk !! DAMN :(

assalamualaikum peeps..
korang dah tidur kea? kalau blom bagus laa. berjaga laa korang sampai sahur yea. mana laa taw korang dapat kejut aku kea kan ! hahaa:)

hmm, dah 2days tak hapdate blog so rasa rindu tuh ade laa juga kan! korang miss muchuk muchuk kat aku tak? kalau tak ade aku kesah? mak tak kesah nokk. pergi jahanam dengan kau laa. hekhek :) act reason aku yang kukuh kenapa tak hapdate ialah disebabkan simptom simptom rindu dekat seorang jejaka nehh iaitu my Hubby Bunny laa. macam doktor laa pulak kau kan ! haa, nehh makan dea. hehehoo:) missyou so much laa sayang. kenapa tak calling kite? awak taw tak kite rindu sangat sangat dekat awak sampai demam Muhd Thaqib Ramlan !

awak dah lupa kite kea? huhh,sampainya hatimu... hhuwaarghhhh !! menci menci lol sama awak sayang. but sokay ! kite dah beli tambah nilai ntok pengguna maxis so kite boleh laa gayut puaspuas kan? hmm, sampai telinga bernanah okay darl? hekehek :) tapi rm5 malaysia jelaa yea sebab kena berjimat mehh. takmo bazir wang ! kan kite boleh meet tiaptiap masa just tunggu awak offday jea kan? bluuwekk.. ngee :)

okay laa nak gores dan menang. hehee :) takde laa nak call mysayang. rindu sehh sama dea. nak kiss buchuk tuh memanyak... boleh kan? tak boleh pergi get lost laa. dea laky aku bukan kau kan ! haa, ape lu nak cite? cecite cecite.. gehgehgeh ;)

okay bye..



thankyou for reading :)

No comments: