|Welcome to my ordinary blog. Please drop your footstep in shoutmix. Don't forget to follow me up.|

Thursday 18 August 2011

bodoh kalau tak sedar diri.. hahaa, bitch !! :)

assalamualaikum..

orang bangun nak sahur aku boleh pula on lappy and hapdate blog pepagi buta. saja jelaa kan sebab aku tak boleh tidur laa baru lepas gayut with him so tak rasa nak tidur pula. btw, nak cerita sumthin nehh mesti hot2 punya mehh.  story tentang sorang betina nehh. just nak say sayang laa awak sebab awak nehh pun agak bajet and perasaan gorgeous jea. hahaa *tuh memang kau pun !

hmm, nape aku tulis title macam tuh? sebab ade sorang betina nehh agak tak sedar diri pastu nak kata orang. jangan nak hot sangat laa kan sebab kau pun pengecut juga lol sundal. ceritanya dea nehh tak malu kacau bf orang ! perasan dea tuh cantik sangat laa kan. dengan selamba jea cakap orang desperate sedangkan kau yang terlampau desperate sehh ! kalau kau nak taw kau tuh just bwt hilang bosan jantan jantan yang contact kau. sapa nak jumpa kau weyh. aku rasa orang yang couple dengan kau pun tak pernah tengok kau depan depan sial ! agak berjanggut juga kalau nak jumpa kau. orang perasan hot kan ! tapi kan aku tak taw laa girls mana yang boleh kasi bf dea mengedik dengan betina macam nehh. *betina bodoh like you you jea ! balak pun muka boleh campak lombong kau. haha, terasa? kesian kau.. hidup macam kau sorang jea kat dunia siak !

berani sangat laa kau kan. call pun reject2. bila text bajet bajet minah saleh ! aduhh, sumpah aku kesian gila tengok kau. act aku ade call ntok tanya sumthin. sumpah gila douh aku cakap yang betina nehh memang pengecut. blom ape ape dah says sorry. apasal? ade bwt salah kea? kalau ade raya aku maafkan. opss ! tak boleh. betina macam nehh tak patut dimaafkan ape lagi dihiraukan. hahaa :) pastu kan korang dea boleh pulak suara macam tercekik tulang. *relaks laa minah baru on call dah cuak blom face2face. fyi, aku takesa pun kau nak cerita ape kan yang penting tengok diri kat cermin and nilai diri kau baru laa boleh nilai diri orang gila.

aku sebenarnya tak heran langsung laa pasal bf aku or whateva just saja bagi kau bengang. sebab kau bodoh pergi layan kan. asal kau dah tak laku ape? sampai layan balak orang. kalau korang nak taw betina nehh memang suka ambik balak orang. korang nak taw ape motif dea? motif dea nak bagi orang gaduh and break sebab dea penah dikecewakan sebelum nehh. *aku taw nehh dari sumber terdekat iaitu membe2 aku yang pernah couple dengan dea and contact dea. membe aku nehh pulak kaki dajal kan so memang padan muka kau. kalau kau nak taw kau tuh just tempat seronok dorang. mana aku taw? aku taw laa aku kenal dorang betina oi ! salah sorangnya zuraidi edy kau tuh.. macam macam aku dengar cerita pasal kau dekat area ruma aku nehh. hahaa, kau engad time kau bagi email and pasword fb kau dekat balak aku? semuanya aku dah tengok laa. kesian kau kan ! sayang2 dalam fhone jea kat luar tuhan jea tahu douh. semua yang betina nehh couple semuanya alam maya chatting. jantan bodoh dengan betina bodoh. wahh, bunyi yang agak menarik. hahaa :)

menangis? ohh, tidakk !! aku tak macam kau yang baru kena pressure sikit dengan girlfie jantan jantan yang kau mengedik dah cengeng. hahaa, biasa laa anak manja. umur dah meningkat tapi perangai serupa macam budak kecik mehh asoi.. baru kenal dengan jantan dah garing. agak2 laa kau tak pernah couple ape? batak sangat jantan mehh aku kasi sorang. yelaa, kesian gila aku tengok kau pastu bajet bajet hot sangat. agak2 laa, engad aku heran ape dengan ape kau cakap.. kalau kau nak taw semua yang kau cerita tuh sebenarnya bukan aku but you bullshit !!

eh betina aku nak cakap kat kau yang sedar laa diri tuh pengecut. ape barang cerita dekat orang yang kau hot sangat ande berani nak fight. tetapi kenyataannya kau tuh sorang yang pengecut gila babi wehh ! pengecut tapi bajet berani. sumpah kelakar. aku heran pulak kan pakwe aku msg kau sebab semua lelaki takde yang berbeza bodoh ! biasa laa. hidup kat situ jea so kau tak taw yang jantan semua nehh just bodoh2 kan kau. and yang penting kau bodoh sangat2 sebab sangap jantan. kesian kau. hakhakhak :) baca dengan penuh sabar okay pompuan? agak2 tak puas hati just call me okay jangan laa cari publisiti kat sini macam kau cari kat luar sinun ! :)

sumpah kelakar kalau kau terasa. orang bodoh jea akan terasa kan? aku malas nak layan betina macam nehh. agaknya dah lobos sebab tuh cepat terasa. bodoh punya betina. btw, engad dea sorang jea kat dunia nehh yang orang nak copycat kott. muka pun macam kucing sumbing. hahaha, kasian kamu ! sikit pun aku tak terasa. kita tengok jea sape yang terasa kan. kalau dah hapdate blog semuanya pasal aku tak laa kan ! agaknya dah takde story lain kott. shit !! dea topupkan kau? hahaa, kesian betina nehh takde duit nak topup lol. soalannya bodoh tak betina nehh? laki orang message kau pun kaki layan. sorry to say tapi kau memang sangap jantan douh... yang penting dea suka baca entry aku dan bila dah baca terus hapdate blog. pastu tetiba bengang tak tentu pasal. hahaa, aku nak tanya kau aku ade sebut nama kau? kawan kau sama bodoh juga kaki ekot bontot orang.

baca dengan berigstifar okay sayang? hahaha :)
okay bye..



thankyou for reading :)

No comments: