|Welcome to my ordinary blog. Please drop your footstep in shoutmix. Don't forget to follow me up.|

Wednesday 19 October 2011

babyy baru.. comell :)

assalamualaikum..


act harini memang malas nak hapdate sebab takde story pun. tappi tadi tup2 dapat cerita nak share kat korang. aku baru jea balik dari hospital melawat cousin aku baru jea melahirkan baby. baby girls okay. cute sangat. tak caye? okay korang tengok laa nehh yea..







yang dukung dea tuhh aku laa kan. aku bukan nak enter frame okay tappi biyy aku saja mendajal. hahaa. bytheway, comell kan? biasa laa. anak buah sape kan? hehee :) berat dea 3.779 kg. semangatkan? dea lahir semalam. pukul 4.20 pagi. nama dea ibu dea blom bagi lagi tapi ibu dea ngah cari yang berkaitan dengan ayah dea sekali. korang bole bagi idea tak? nama ibu dea shamsiah. nama ayah dea shahrin. bolee tolong gabungkan menjadi satu nama? tappi nama tuhh mesti laa ade makna yang tersurat yea... okay laa. tuhh jea yang nak share..

bai bai..



thankyou for reading :)

No comments: