|Welcome to my ordinary blog. Please drop your footstep in shoutmix. Don't forget to follow me up.|

Sunday 18 September 2011

sayang aku nak masuk askar ! Omg.. Hehee ◕‿◕

assalamualaikum....

hye ya yangg korang dah tidur kea belum nehh? mesti belum kan? hekhek.. yelaa, aku tahu mesti ade dari korang nehh yang dok hapdate tak henti henti kan. bestnya korang ade jea story nak share kan. aku nehh pun otak naik kepam laa asyik dok fikir story ape laa aku nak share kan.. hahaaa ! bila dah ade story takde mood laa pula kan. hurmmm, redha jelaa !

okay2 ! listen here.. tadi kan my hubby call taw pastu dea bagitahu aku yang ade ade pasang angan angan kau ntok masuk askar. wahh ! betol kea sayang aku nehh nak masuk kan. aku tanya dea betul kea awak nak masuk pastu dea jawab "betul laa owg dah on the way nak pergi Kuala Kubu Baru nak tengok keadaan sekeliling kat sana laa". about 2hours dea pergi dea terus call aku dea cakap best gila kat sana. gelak besar juga laa dea kan macam orang kaya gelak. heheee :) hrmm... betul kea dea nak masuk nehh?


ohh noo !! please laa awak jangan pergi okay ! if awak join jea askar awak fikir boleh kea kite jumpa macam kite jumpa skang nehh? tak lol sayangg oiii ! mesti susah punya laa kan.. nak fhone call or message. fuhh ! memang mesti makan hati punya laa. lagipun nanti owg miss gila gila kat awak ouhh. nanti owg tak dapat nak peluk lengan awak yang pejal tuh. hekhekhek..  one more thing awak tamo masuk askar taw.. awak nak tahu ape sebabnya? sebabnya owg taknak muka awak hitam ahh ! nanti owg tak kenal awak dah. ngee :) pastu kan nanti awak botak.. ohh shitt !! owg taknak tolong laa yea. selama owg kenal awak owg tak pernah tengok awak botak pun tahu !! so jangan sesekali awak botak taw ya yangg?


korang fikir ape yang aku rasa bila dea masuk askar nanti? sumpah aku cakap yang aku not in mood all time ! yelaa, dea nanti busy jea memanjang pastu asal call jea " the number you have dail is not answered. please try later". wahh !! memang dosa bertimbun laa aku time uhh kan. mana tidaknya.. bengang off fhone. hrmmm, aku harap harap laa dea patahkan niat dea ntok menjadi askar tuh ditengah jalan so takde laa aku fikir penat2 kan ape yang akan jadi nanti.  gehgehgeh. jahatnya aku kan ! aduhhh, aku tak boleh  terima mehh. seriously noo !!!!


p/s : ya allah kau tutup laa pintu hati dea ntok menjadi askar supaya dea tak berjauhan dengan aku. supaya dea sentiasa disisi aku ntok menemani aku dan sentiasa disisi aku selalu..  Aminnn.... wahh ! demand betul aku nehh kan. minta lebih lebih pula. but bila fikir balik tak salahkan dea nak jadi askar. ntok future dea juga.. aku harap sangat laa dea fikir panjang.. by the way, aku nak say thanks kat new followers aku. aku akan follow korang balik okay sayangg.. tapi aku pelik juga kan kenapa dorang dorang cakap dah follow tapi still 9 orang juga lagi.. think for a while ! hahahaaa :)


bye bye..



thankyou for reading :)

No comments: