|Welcome to my ordinary blog. Please drop your footstep in shoutmix. Don't forget to follow me up.|

Friday 16 September 2011

hujan rintik rintik.. hehee ;)

assalamualaikum peeps..

fuhhh, bestnya lepas mandi terus online kan pastu hapdate blog.. nak taw kenapa? tangan nehh tetiba laju jea nak menaip sampai tak tahu nak tekan mana huruf. kehkehkeh :) yelaaa, hubby aku ngah seronok membongkang so bosan ouhh sensorang. tuhh yang bukak blogger nehh lepaskan geram. urmm, mana taknya dari tengahari tadi asyik layan PS2 sampai lupa nak call aku.. sokay takesa pun laa ya yangg yang penting awak tak bwt sumthin yang bole bwt hati saya membara. hahaa ! *suka kea mara aku nehh kan?

tengok atas nampak ape? nampak atap laa. hehee :) takde laa nampak tak #hujan rintik rintik air bergelora tuhh? haa, macam childish tak title aku nehh? eh, suka hati laa kan tak susa kan kau pun... whateva ! kalau korang perasaan laa kan start dari raya sampai laa nehh hujan tak henti henti. kalau berhenti pun laa kan mesti sekejap jea kott.. Bytheway, hujan tuhh rahmat kan so kita sebagai insan yang hidup dimuka bumi jangan laa merungut yee dokk?


tapi bila fikir fikir balik laa kan. bagus juga if hujan so takde laa sape sape yang nak ajak aku merayap kan ! actually, cakap pasal kwa nehh pagi tadi hubby aku call dea cakap mama dea ajak aku tidur ruma dea sampai sabtu malam sebab mama dea ade ajak kawan papa dea datang ruma so ajak tolong dea sikit sikit tapi sayangnya tak boleh laa sebab nenek aku nehh sape nak jaga kan ! mesti dea cari aku 24 jam punya. seriously aku cakap..


okay laaa, tajuk bukan main kan tapi ceritanya sikit gila. hahaa, suka hati i laa mehh. nehh blog aku punya bukan kau yang punya. hahahaa okay what ! asalkan ade cerita dari tadi yea dakk? hmm, okay laa my sys nak guna lappy pula laa. urmm, sibuk jea ! baru nak buat luahan hati. gehgehgeh :) baru lepas mandi kan so rasanya nak segarkan kepala dengan mendengar lagu dekat mp4 laa. baru layan kann?


p/s : to my hubby bangun taw ya yangg pastu mandi. bau tauk ! hehee ;) jangan main PS2 jea kerja awak sayang.. pastu jangan lupa ntok topup malam nehh. macam biasa laa kan fhone call saya...

bye  bye..



thankyou for reading :)

No comments: