|Welcome to my ordinary blog. Please drop your footstep in shoutmix. Don't forget to follow me up.|

Saturday 10 September 2011

rinduu Mr.Blogger so much ♥♥

assalamualaikum peeps...
ape khabar? hope korang sehad2 selalu laa yeaa. saya nehh pun baru balik demam laa yangg. so baru laa ade mood siket. dari takde kan ! haaa :)

sebelum mulakan story nehh aku nak mukadimah siket ! hehee :) takde laaa. dah masuk 1weeks kan kite beraya so disebabkan dah lama tak hapdate so takde kesempatan nak ucapkan selamat. so selamat menyambut hari raya aidilfitri and sekali gus selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke-54 ntok semua rakyat malaysia... saya disini ingin menyusun sepuluh jari ingin meminta maaf sekiranya selama saya berblog-ing nehh ada menguris hati sesetengah pihak, bwt korang terasa hati bagi yang berkaitan ataupun tidak kan? dengan demikian saya harap 0-0 balik laa yea kite. hehee :)

back to the real, actually kalau dilihat balik nak dekat 2weeks dah kan aku tak hapdate blog kan so banyak story yang aku miss ntok sesiapa yang aku follow. mesti banyak story yang korang nak ceritakan lagi lagi musim raya nehh so mesti laa nak cerita perasaan beraya tahun nehh and yang penting Open House yea takk? hahaa. bytheway aku nak says thanks a lot dekat semua yang baru jea ikuti kesah kehidupan aku nehh. walaupun baru 6orang tapi aku dah bersyukur sangat kan. dari takde macam mana? bwt penat jelaa tulis kan kan? hekhekhek :) hidup kat dunia nehh kena laa bersyukur dengan segala yang kite dapat. kalau tak reti nak bersyukur tuhh kau berkawan laa dengan Syaitan yeaa... Astarafirullahhalazimmm... pandai ighstifar aku yea. ngee :)

nampak title aku kat atas tuh kan? haa, kalau korang nak taw seriously aku rindu gila kat Mr.Blogger aku satu nehh. yelaa, mana taknya start jea aku join sini semua suka dukaa, nangis tawa aku semuanya aku luahkan kat sini. kalau nak luahkan dekat membe2 rasanya semua busy dengan study.. so tak dapat laa nak luahkan semuanya. nasib baik laa ade dea nehh yang jadi tempat aku luahkan perasaan kan. habis keyboard lappy aku tekan. kalau ganap mampus laa mummy memekak kan ! heheee :) btw, Mr.Blogger saya nak bagitahu nehh yang saya dah genap setahun taw dengan mybofie a.k.a myhubby. hekhek ! seronok  rasanya sebab dulu dapat bertahan 2months jea tapi skang nak dekat 1years 2weeks. so harap2 kekal lama laa mintanya kan.. nasib baik laa ktorang still bersama walaupun bergaduh, perang mulut bagai nak rakk kan ! mana taknya ade jea syaitan yang menganguu.. hahaha :)

bytheway, nak cerita siket nehh. first raya owg bangun pagi mandi, solat raya and time tuh mula laa hulurkan tangan bermaaf-maafan kan? tapi aku tak taw. korang nak taw ape aku bwt? aku still membongkang dalam bilik. yelaa, dah ngantok gilaa kan ! try juga bukak mata nehh tapi tak boleh boleh juga. pastu dah sampai time malas aku, aku pun tak fikir ape-ape terus sambung tidur balik sampai laa pukul 1.30 petang. bangun2 tengok pakcik makcik dah berjalan so faham2 laa kan ! tak dapat duit raya mehh.. huuwaa !! menyesal gila sehh tak bangun tidur pagi tuhh... dapat pun rm10 jea sebab time tuhh makcik aku sowg nehh datang lambat.. pape pun thanks yea makcik... dapat juga laa kan dari takde. hehehe :)

sebenarnya banyak story yang aku nak cerita tapi disebabkan dah menghadap lappy dari pukul 02.00 petang  tadi  sampai laa  nehh mata pun ape lagi mula laa saket and kepala pun mula berdenyut. hmm, terpaksa laa stop sampai sini ! kalau tak memang aku dah merepek panjang panjang. hekhekhek.. pasal nak try tutorial yang sahabat  blogger kasi aku pun sanggup tahan mata dari tidur. tapi sekarang memang aku tak tahan gila. seriously kejap lagi sign out. ambik tuala mandi segarkan badan ! bergayut about 1hours terus cari bantal tidur. kehkehkeh :)

okay laa, byee ♥♥



thankyou for reading :)

No comments: