|Welcome to my ordinary blog. Please drop your footstep in shoutmix. Don't forget to follow me up.|

Thursday 15 December 2011

new tagboard. cbox :)



assalamualaikum.. annyeong + cingu :)

i will miss you sayang :(  haa ! mesti korang pelikkan ape yang aku mengoyan nehh. hehee :) seperti mana yang korang taw shoutmix start january 2012 akan mula kutip hutang so thats mean kena bayar laa kan. selama nehh pakai free so skang ambek korang. kena bayar sehh ! hahaa. kepada yang mampu tuhh korang boleh laa bayarkan? kalau aku bukan nak kata tak mampu cuma bila fikir balik dari bayar benda yang mendatangkan hasil kononnya nehh baik aku simpan. boleh buat topup. ngee ;)

bukan ape selagi ade benda free kat dunia internet nehh baik kite cari kan. jangan nak give up jea. pastu korang pun bayar. act, aku tak nafikan pakai shoutmix memang senang and the bomm ! tak pening kepala.. tapi ape nak buat dah start next year kena bayar takkan laa aku nak sambung juga. yea dakk ?

lepas taw jea kena bayar aku pun start laa cari benda ape yang seangkatan dengan shoutmix kan. bila terjah punya terjah dekat blog blogger aku pun jumpa satu menatang nehh. cbox :) seakan dengan shoutmix cuma dea susah sikit nak costumize. yang pakar taw laa kan. tapi kalau aku yang tak reti nehh memang main bedal jelaa. hahahaa.. dah ubah punya ubah cuba korang tengok okay tak?

tapi satu jea. dea takde admin macam shoutmix so kena taip laa url , nickname sume tuhh kan sebelum sending post. bytheway, aku puas hati juga laa kan. ade juga tempat untuk korang tinggalkan jejak so takde suram jea blog aku nehh. okay laa tuhh jea nak share harini. sorry tak dapat hapdate for 3days nehh. demam laa :(

#jangan lupa taw korang tinggalkan jejak korang dekat cbox aku tuhh. thanks juga yang dah follow. thank you again :)



thankyou for reading :)

No comments: