|Welcome to my ordinary blog. Please drop your footstep in shoutmix. Don't forget to follow me up.|

Tuesday 2 August 2011

nothing to do, so bored ! SHIT !!

assalamualaikum guys..


aku taktaw nak bwt ape laa di petang yang panas terik nehh. nak keluar puasa ! baik duduk ruma jea kan. tapi bila dah duduk ruma taktaw pula nak bwt ape ! membabi buta laa nampaknya. DAMN !! naik fedup aku laa. bangun tidur mandi pastu tengok tv. agak2 sudah mula membosan buka laa blogger ntok hapdate. hapdate pun taktaw nak story ape sebab otak dah blank laa bhai ! korang boleh bagi sikit otak tak? hahaa, zura agak2 laa minta otak kan ! nak jadi zombi ape. hakhakhak :)


sumpah sial aku bosan gila ! nasib baik laa skang bulan puasa so kena laa tahan lapar kan ! kalau tak memang aku pergi 7eleven beli cadbury black forest large punya kan. haa, time tuh memang aku makan  puas2 laa ! hahaa :)  aduhh, perut dah berkeroncong nehh. time berbuka lambat pulak tuh. bhai bhai, memang ighstifar pepanjang laa kan aku. dah 2kali aku hapdate blog nehh ! tadi subuh2 aku hapdate, laa nehh hapdate lagi. sebab ape? sebab aku bosan sial ! korang tak bosan pergi jahanam laa. kahkahkah ;)


arrgghhh !! taip ape lagi ea? hmm, aku rasa dah takde ape lagi kott. sebab sumpah aku memang takde idea and story skang nehh. biasa laa kan orang takde masalah so jarang ntok cerita ! hahaa, kau ade? kau takde kau punya pasal. mak aku tak kacau kau pun. wekk ! hmm, aku rasa ntok berbuka kang teringin nak makan roti john. semalam nak makan tapi perut dah kenyang. lagi pun nabi muhammad SAW pun ade berkata makan laa hanya sekadar mengalas perut bukan mengenyangkan sehingga tak pergi solat ! hahaha. betul kea aku mencarut nehh? hahh, lantak piee laa yang penting ade laa sikit2 kaitkait kan. dari kau? hampeh.. hakhakhak.. :)


okay laa, cukup laa aku merepek and mencarut skang. kang kalau agak2 dah ade story aku hapdate okay guys? lepas berbuka aku mulakan rutin aku iaitu make a cookies. hehehe ! p/s : tapi miss my hubby laa asyik bwt kueh jea sampai jarang jumpa dea. tapi sokay ! nanti kite pergi berbuka sama okay biyy. loveyou :)

have a nice days guys/peeps.. jangan ponteng puasa okay ! bye..


thankyou for reading :)

No comments: